Saturday, January 2, 2010

salam tahun baru....

sedar tak sedar thn baru dah pon menjelma...dalam keasyikan meniti hari2 yg mendatang aku mmg tak sedar ttg 2010..padehal dah dapat msg dr seorang sahabat mendoakan ttg kebahagiaan dan limpah rahmat dr tuhan utkku,,,alhamdulillah masih ada sahabat yg sudi utk mendoakan kebahagiaan utk diri ini...terima kasihla wahai sahabat...moga kita menjadi sahabat dunia akhirat...ameen...
kat sini aku nak berkongsi dgn semua pembaca blog aku ni...ape yg didoakan oleh sahabat aku ni...berkongsi je..dan aku pon berniat juga doa ini utk korang...

Ya ALLAH,di ambang tahun baru ini,Kau muliakanlah dan sayangi saudaraku ini,bahagiakanlah keluarganya,sihatkanla tubuh badannya,berkatilah rezekinya,kuatkanlah imannya,berikanlah kenikmatan ibadahnya danjauhkan dirinyadari fitnah dunia.Amin Ya ALLAH amin...

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2010

*MOGA KITA SEMUA DAPAT MENJALANI 2010 DGN LEBIH BAIK DR THN2 YG SEBELUMNYA...*

No comments:

Post a Comment