Wednesday, December 16, 2009

purse baru....

hmmm...ini die kisah sedih gakla...n cite gumbira gak..kisah sedih sbb purse aku dah buruk sgt..n cite barunye..aku dapat purse baru..yihaa...ehem2..aku bli sendiri tau!bukan org belanja...semenarnye dah lame sgt aku carik purse baru ni..tapi sbb susah sgt nak carik yg betul2 menepati ciri2 yg aku suke..nak tau ape ciri2nya?..hah ni listnye..huahaaaa...

~mesti bnyak ruang yg boleh d isi...terutamanya..ruang isian kad2...n bgian letak duit..
~ada zip...(tak kirela mane bhgian pon..)
~mesti simple design...
~universal...maksud aku..yg boleh wat dinner ke...boleh kasual ke..mesra alamlah senang cite...
~mesti boleh lipat dan ade clip or butang gitu...(supaya tak terkangkang kalu tebal sgt...)
~bole bubuh buku bank n lipgloss aku!
~bole pakai tali atau pon tak..suke atila...
~colour mesti itam or dark chocolate..
~yg pasti tak kecik...



haa..bnyak songeh tak?haa...itulah aku..lame gak aku survey ni..tapi sblom ni aku dah survey hok lain2..mcm..carlo rino,bonia...tapi kali ni aku tbetul2 jatuh cinta mati ngan hok ni..the HILLY one!aku terjumpe kat mega mall tadik..blasah jela...sukenyeee....

c..betapa buruknye dah purse aku ni...(bhgian belakangnya..)

bahagian depannye...

hilly`s sling bag...adekberadeknye..(yg mmg aku pakai sebelum ni..)
aku suke brgngan hilly ni sbb warranty seumur hidup..mcm LV gakla...pegi je kat cawangan yg ade jual hilly ni...n service la korang nak service ape...kalu kuantan..kat mane2 parkson la...sbb parkson je ade hilly..

compartment dlm purse baru aku..

the HILLY..

bila bukak..


siap tali..panjang n pendek..


hmm..bab ni fe`el aku mmg takle nak elak..(suke punggah brg kalau tak jumpe sesuatu kat dlm beg tu..aku penah wat mcm ni mase aku kehilangan kunci kete..cer teka kat mane?kat east cost mall...serius beb aku punggah bawah meja org wat sale kat bawah maincourse tu..huhuhuuu..sengal!nasib baik die paham situasi aku tang tu!haruuuu!!


mcm2 barang bole jumpe dlm beg aku ni..







*puas ati*




No comments:

Post a Comment