Saturday, October 31, 2009

ahmad si budak simpuh...

n suke main pondok2!

ni jelas sket...

ngan sasiko die..

suke n pandai posing!

ni selipar umi die..ni pon die snap..

ni selipar pink die..rattotuie..(die sendiri yg snap ni,aku pon tak perasan bile die amek kamera dr henbeg aku..)

santai2..cutenye die duduk...

see..die duk simpuh...sopan tak?

ape itu simpuh?..alaa duk bersimpuh tu..org pompuankan selalu duk simpuhkan.so kali ini entry ttg anakku yg suke sgt dul bersimpuh...sape lagi kalu bukan si adib ahmad tu..die mmg suke sgt duk bersimpuh..sape yg perasan mmg tau la kalu die duduk je mesti bersimpuh..nak kate ikut aku tataula plak...aku lebih cenderung duk bersila..walaupon pakai baju kurung..(kalu duk atas lantaila..)nak nengok aku sopan time aku pakai kain bju kurung moden jela..sbb kompem mmg tak bole nak duk bersila kalu pakai kain gitu..kalu duk gak bersila..ha!ko jawapla sendiri ape jadi...
ok sambung balek pasal ahmad ni..dah la suke duk bersimpuh...suke sgt warne pink...selipar die warne pink tau!auww...dahla ade anak patung..g mane2 pon bawak..tapi aku selalu sorok2 kan sasiko nye tu..(name hok die bg kat patung die tu..aku pon kompius mane dpt name tu..),suke bergambar siap posing maut lagi..selain itu die suke main barang mekap aku..n paling die suke buat adalh..membibirkan aku..tau ape maksudnye?haa kalu nak tau..die suka pakaikan aku lipstick ke..lip glos ke...ape2 swaktu dgnnye la..kangkadang wat aku risau...anak aku ni lelakkiiiiii!!!!uwaaa...sape nak jawap ni!!!!

***yg pasti mmg aku n hubby besarkan die ngan cara yg sepatutnye tauu!
n moral of story..jgn ajar anak2 anda dgn perkara2 yg tak sepatutnye..(but..bebudak..belajar dr ape yg dorang tgkkan?)


No comments:

Post a Comment