Friday, January 1, 2010

mood plzz...

isi perut cpu umah aku..ada semutla..ade belalangla kat dlm tu..pelik aku!(pak cik asannnn..tolong siapkan cepat ye cpu ambe tu...tak senang duduk dbuatnye..kebun sayur saye pon dlm reput sumenye...*Farmville*huhuuuu

ishk..ishk...ni yg wat aku rasa agak tensen ni....d sebabkan oleh cpu kat umah aku cedera parah...dan telah antar utk di baiki..setelah lama jugakla cpu u takde..(til now!)sbb tak dapat2 lg...banyak sgt ko rosaknye...bnyak jugakla cite yg aku nak kongsi same ngan pembaca blog aku ni..terkubur begitu sahaja...(ni pon pakai tenet umah abah..tumpang skali skala.. lame2 tak bes plak..syok kat umah sendiri jugakkan....betul tak?)panjang betul dlm kurungan....nyampah tul aku...ada adaptor pon tak leh pakai!sian blog aku ni ha...

No comments:

Post a Comment