Wednesday, October 14, 2009

puding roti(cubaan..)

ni bru siap d bakar..sosnye tak siap lg..(bila dah curah sos atasnye tak sempat plak nak snap gambo...lg sedap nampak bile sos d curah atas puding tuh...nyummm..)

..tarraaa.....ni dia hasilnya cobaan pertamaku...puding roti..resepi dr yettymonster...nampak mcm besh..n mudah...saje je buat sbb bhn2 sume cukup kat dapo..kebetulan dapat col dr sedara mara ku dr sg soi ingin dtg beraya ke rumahku pd malm semalam..so.ape kate aku buat je puding roti ni...mcm sedap..adela menu sampingan lain..meehoon..tapi yg sedihnya aku tak dapat makn langsung puding tu..dapat cuit2 baki2 sos yg tertinggal kat bekas kace aku wat bakar puding tu..alahai...
takpe2..pasni aku buat lg...sah2la sedap tu kot..aku tgk org duk bertambah 23 kali puding tu...hehe.kak yettymonster..tq la yek!!!suke sgt saye sebb puding abes licin d sapu bersih oleh org2 yg mkn puding tu..sedey sket bg saye tak dapat nak makan sampai puas puding tuh..puding roti..oh puding rotii...

No comments:

Post a Comment