Wednesday, December 16, 2009

syok dapat adiah!

haa...seronot tak tak dapat adiah..dr babah lg..kunun2la..adiah sbb lame kene tinggal kot..lame ke?lamela kot..ata sbb2 tertentu..ni bukan kire rasuah tau..saje je suke2..beselah umi n babahkan suke seperais2 gitu..kunun2 jugakla time aku g bando ngan hbby aku terjumpela jam2 yg budak gile2kan tu..ade ben 10 la..barbiela..mcm2 lg..hubby aku ternampak plak jam2 yg comel2 tu..murah plak katenye...kalau belikan utk anak pon ok..kalu ikutkan aku malas da nak beli jam ni..komfem tak thn lamenye kalu dapat kat bebudak tu...sebelum ni pon dah ekat 4 jenis satu sorang aku beli..akhirnya tong sampah pegi!(masuk tong sampahla...)geram gak..tapi si babahnya nak jugak belikan..aku pon tak kate apela...tapi kali ni yg penting hubby aku kate..susah nak rosak kot..sbb tak bnyak yg bole d godek oleh anak2 aku kat jam tu..tekan butang je..jam pon kuar...ntahla..wait n c jela...

memasing dah hulur tgn suh pakaikan jam...

tekan je punat..terus kuar jam digital tu..

tgkla muke org gumbira tu...

sesi 'aku janji'janji takkan buat rosak n jage betul2...
tapi yg sedihnya n geramnye..tak sampai pon 24 jam..batman dah tercabut!itu si ahmad punye kije!!!geramnnyeeee umi!!!!
~moral of story...bgla mainan yg betul2 thn lasak!!!
*kan dah kabo!*



No comments:

Post a Comment