Monday, December 7, 2009

ini aku,,

sape yg kenal aku tau la aku ni mcm mane..tapi takpe mungkin ade yg still nak tau aku ni mcm mane orgnye..so kat sini aku bole discribekan kat korang yg nak taula..kalu tak pun sambil lalu jela..ape2 pon ini tak penting pon..azira mmg begitu orgnye...

~sayangkan kuarga!!sangat!!!
~seorang yg sangat mementingkan aspek kebersihan...
~agak baran(sekarang tgh blajar nak ilangkan baran tu..sikap yg paling tak baik!!
~serba boleh..masak,wat kuih,menjahit..mcm2 lgla...(kesimpulannya kalau nak tau org tu serba boleh ke tak..org kate tgk kat perut jari jemari die..kalau ada bnyak siput gongdang..bererti org tu sgt kreatif...)sepuluh jari aku..6 je yg ade siput gongdang tu..heheee...
~sgt ambil berat ttg org lain
~sgt clumsy!!tu satu lagi pe`el yg aku cube kikis sampai skang...malu weih!!
~cepat buat sesuatu kerja..(kalau org suruh2 jdik lambat!!)
~sgt cintakan sesuatu perkara atau pekerjaan yg dilakukan ketika itu...
~tapi..kalau malas datang..sape2 pon takleh tolong!!maap yek!
~suke shopping..pompuankan...
~suke kemas umah..
~suke kucing..n sgt sayangkan binatang..
~suke menjawap...tapi aku biasa menjawap pd bende2 yg betulla..(menegakkan kebenaran..)
~sgt sengal dan poyo....
~suke bergaya...aku sendiri pon kangkadang tak bole thn...hahaa..tapi takla janguk sgt..kenela pada tempatnye..
~mudah jadik seorang yg sangat jakun...hehehee..
~suke drive kete laju2...tapi kire hebat gakla...sebab setelah 8 thn bawak kete,baru 1 je dapt saman ekor..terorr tak?!terror tak?!!haha...sengal!
~sgt perasan...hahaaa...mmg perasan!!!
~x suke naik moto..takut jadik katak!(mati katak)nau`zubillahhh....

setakat ni jelah..yg aku tau...aku camne..kalu korang nak bg tau aku mcm mane lg..korang sendirila yg tentukan....yg baik semuanya dr ALLAH...yg tak baik dr setan2 durjana....hahaaa....tu kalau anasir luar..kalau aku..diri sendirila....korang pikirla sendiri....

No comments:

Post a Comment