Wednesday, November 4, 2009

hari ini dlm sejarah...

E CLASS kokpit...jujur aku kabo..aku tak paham menatang punat2 kecik tu kate ape..aku tekan2 je....yg aku ingat..sampai berkabus dlm kete tu!~hahaaa..terkejut tuan kete tu.."awak tekan ape ni!"

ni lah tuan kete ni..yg sgt aku syg..die la sifu aku yg paling hebat pd abad ini...(nak tangkap gambo bnyak2 tapi battery kamera aku kong plak...)

first time dalam hidup aku naik kete MERCEDES BENZ...but bukan calang2 MERC tau..aku naik hok yg rege rm 360 ribu tu..hah!!!mampu ke?aku tak mampu..or blum mampu lg..tapi dapat merasa naik pon kira "syukur alhamdulillah"mcm kenal je ayat keramat tu...yg aku nak cite ni bukan pasal ape sgt pon..mengenai kejakunan aku yg sgt jakun ngan sesuatu bende bg aku time tu mmg 1st timela..korang pon same jugakkan..dah la tak penah naik kete gitu..konon naik ingat mcm kete2 bese jugak..haru!nak tegakkan seat pon tatau..nak slowkan ekon pon tatau nak ejas head stand pon tatau nak mcm2 lg la..sbb pelik gitu..(padahal mmg tatau pon jakunla katakan...)klako n sgt klako...(moral of story..jgnla jadik jakun sgt!tapi kalau tak jakun tatau plak kan??hahaa..apelah azira oi..)

No comments:

Post a Comment