Saturday, October 10, 2009

clumsy day...

vitamin2 mereka...(tinggi beno simpan..,kalu tidak selamat daa)

.....hmm..pagi2 dah clumsy,rushing n sewaktu dgnnye...pembuka hariku jadik clumsy ni sape lg kalu askar2ku ini...(anak oh anak....)hmm..besela ngan anak2 ni kene sabar bertenang sket...kalula aku bole tepek kat sini dgn livenye mcm mane berlangsung dgn jaya nya hari aku hari ni...(erk..korang paham ke?apa yg berlaku ni...waaaa...yg pasti aku sgt kalam kabut hari ini!!!!!!!!!!!)mlm kang nak g dinner kat the mines...bju tadok lg....nak theme colour merah itam..aku tadok bju lain doh kale tu...nak siap packing brg lag...walaupon balek ari...kang lambat2 kene tinggal..maklumla naik ngan aorg..anak2 mungkin aku kene anto dorang kat pengasuhla..hubby kije siang..kalam kabutnye...dgn anak2 nu merengek2 nak vitamin yg d sangkut babahnye kat atas pintu tu..(kalu tak sangkut abes 1 botol wat mkn mcm gule2...bukan bule percaye pon dorang ni..terutama yg kecik tu c ahmad tu!)dgn umah tak kemas lg..kain tak bersidai lg...aaaa..patut ke aku bg tau korang semua ini!?just wanna share...hanya utk tatapan umum ye..tadek berkenaan ngan yg idup atau pon yg telah tiada...waaaa...mcm mane ni!!!!!(kalam kabut pon ade mase lg nak bloggin ek!?)nak kasik bertenang je ni semenanye...hahaaa...nggeee..



hishh...takpe2..bawak2 bertenang ye azira...tarik nafasss...lepas....haa..takpe..kang pegi umah mak..belek2 lemari adik aku..tgk2 sket mane yg sesuai...(maklumlah..bdn dah slim skit skang ni..bolela nak selongkar lemari die...huahahaha...sori ye yana...)


No comments:

Post a Comment