Thursday, October 15, 2009

bukuku....


aku suke sgt dgn 2 buku ni...kalu bule nak angkut dlm hembeg g kehulu ke hilir...yg kuning tu..tajuk die PENENANG JIWA.bagus buku ni..kire mcm pengubat dan rawatan utk org yg mudah tertekan gitu..heheee..aku bukanlan ade tekanan perasaan pon..saje je..buat rujukan sambil2lan..tapi mmg best buku2 ni..kire panduan utk kite jugakkan..g banyak kat atas meja kat ruang tamu tu..aku mmg suke sgt ngan buku2 gni..kat umah aku pon bule kate bnyak gak koleksi buku gni.tapi blom cukup bnyak lgla....kalu bule nak ade satu mini library kat umah aku..tapi buat mase ni blom bule lg wat mini library tu..sbb umah besar sgt!(kecikla tuh!)n nak d jadikan cerita aku jatuh ati plak kat buku tuh..aku pon suh la hubby aku tanye kat mane ayah dapat buku tu?rupe2nye adik iparku si alang(name glemer dlm family...)yg punye dan tlg jual kat skolah die..aku pon ape lg nak la satu..aku pon hepila...membilang hari bile la dapat buku tu nanti..bile time nak balek kuantan mase dlm kete...aku terkejut tgk buku tu ade..hehee..rope2nye..hubby aku dah belikan dulu...utk aku..yihaaa!!!!

No comments:

Post a Comment